Købsbetingelser
KUNTILDIG.DK modtager betaling med Nets easy: Mobilepay, Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er eksKL. moms.
KUNTILDIG.DK bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
KUNTILDIG.DK leverer med DAO Home, så dine varer bliver leveret på den adresse du har oplyst. Vi gør vores bedste for at afsende dine produkter inden for 2 arbejdsdage.
Ønsker du at afhente dine varer, på Bornholm, sker det efter aftale med Laura Finne / KUNTILDIG.DK
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for vare der er gået i stykker ad sig selv.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
KUNTILDIG.DK dækker ikke returneringsomkostninger.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
KUNTILDIG.DK
info@kuntildig.dk
Her vil det blive vurderet om varen refunderes, og i vil få svar på mail.
Kan varen refunderes, sendes den til:
Laura Finne / KUNTILDIG.DK
Thorkildsvej 51, 2, 1
3700 Rønne.
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, henvises der i første omgang til, at du sender en klage til Laura Finne / KUNTILDIG.DK.
info@kuntildig.dk så vi sammen kan finde en løsning.
Der kan også klages til:
Center for Klage Løsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.Meddelelsen skal gives pr. mail på:
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)
Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan “prøve” varen på samme måde, som hvis du “prøvede” den i en fysisk butik.
Hvis varen er “prøvet” udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må “afprøve” varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Tekst på vej